2012-02-29 kl 21:18

Livet är en fest.... OMG HUGO! Han fiser så jävla illa! X_x... får panik typ... gasmask, någon?!!

Pose:ar - LIKE A BOSS!

Aja.. Har egentligen inte mått så bra idag... Blev väl bättre framåt eftermiddagen/kvällen, men livet är ett jävla helvete just nu rent utsagt. Känns som att jag är helt ensam med mina problem och jag känner mig så jävla skabbig å äcklig. Men men... Är glad att jag har mina små bushundar, de får mig alltid att le <3

Big brother snart då, eller "Hanna Widerstedht-show" som hon själv kallar det hahah. Hon är helt insane den bruden, sjukt undehållande!

Ser fram emot en lugn helg, jag hoppas att jag lyckas hålla den vit (men känner jag mig själv rätt kommer  det bli svårt hehe).

Ska återgå till mina "dagdrömmar" ("kvällsdrömmar"?) nu. Brukar inte drömma så att jag kommer ihåg värst ofta på natten, men när jag väl gör det är det oftast sjuka sexdrömmar med random people. Det kan liksom va en snubbe jag känner men ALDRIG tänkt på det sättet på förut. Sjukt wierd, men antar att det är vanligt förekommande hos oss allihopa.

Vad dag/kvälls/natt-drömmer ni om?

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar