2012-03-03 kl 18:25

"Är det farligt att gå ner 5 kg på en vecka? Nej just det, jag bryr ju mig inte om min kropp så det spelar ingen roll om den skadas, så länge jag slipper känna av mitt psykiska lidande är vad som helst bättre."

Skrev in den raden i facebook-statusfältet, men insåg snabbt att det nog skulle bli lite väl extremt att publicera. Sååå... Vilken plats är inte bättre än här. För jag VILL att ni ska veta. Mitt liv är ingen dans på rosor. Jag mår dåligt varje dag och är trött på allt. Det enda jag vill är att komma bort från verkligheten, om så bara för en sekund. Jag blir snart galen av alla röster i mitt huvud. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv längre. Rätt vad det är så slutar jag äta igen. Bara sådär. Jag liksom kan inte äta, det går inte. När jag väl äter kommer allt upp. Varenda liten matbit. Jag har alltså noll energi i min kropp, men är ändå speedad som att jag tagit något (don't worry, skulle aldrig knarka frivilligt) och tränar i flera timmar. När jag inte tränar super jag. Allt för att slippa ångesten.

Varsegod. En lördagens sanning ba sådär. SMACK. BAM. In your face liksom.

Hoppas du inte förlorade allt ditt pepp på eventuella utgångar å liknande men men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar