2012-02-06 kl 13:27

Wish I had a loooot of money... Men det kommer jag att få! Jag och min sambo satt länge och diskuterade våra respektive drömmar och planer för framtiden och jag har ÄNTLIGEN bestämt mig för vad jag vill göra, men det är ingen stress för det jag vill göra går jäkligt fort att utbilda sig till och jag kan typ det mesta redan, behöver la egentligen bara lite mer djupgående teori kring det hela. Ni som känner mig väl vet nog vad det är jag är inne på för spår men ni andra kommer jag att hålla det hemligt för lite till ;)

Tänkte visa några av mina current obsessions:
VÄÄSKAAAN <3 (förhoppningsvis min innan året är slut, om jag kan hitta den någonstans, S/S 11 tror jag)

BRILLOOORNAAA <3<3 (ska skaffa dessa innan sommarn)

Jag vet att prylar inte gör en lycklig i längden men jag kan inte låta bli...

OMG... Real Housewives of New Jersey på TV nuuu! Älskar alla "hemma-fru" program! Min största dröm är väl egentligen att leva som dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar