2012-02-08 kl 16:59

Jag får alltid för mig att det är 2011 så jag skriver rubriken och måste sudda, VARENDA GÅNG...  Pinsamt...

Jahapp... Då ska man va rolig här också. Jag tänker fan inte va rolig för jag tänker va mig själv och som ni alla vet är jag en deppig jävel. Idag var jag ÄNTLIGEN tillbaks på jobbet igen efter 1 vecka i säng med feber och frossa. Kände mig seriöst som jag blivit misshanlad där jag låg och hade ont överallt... Jävla influensa... Hur som helst, det var jätteroligt att va tillbaka, men jag kände att kroppen inte riktigt orkade med i alla fall. Hade tänkt gå på spinning nu men kroppen skriker NEEEJ så... jao.. Det får, förhoppningsvis, bli imorrn.

Det värsta med att jag inte tränar just nu är att jag helt tappar matlusten. Jag kan typ inte äta. Fast det beror nog lite på att jag e sjuk också, jag mår illa och när jag t ex tar en tugga på en macka känns det bara som den växer i munnen och jag får panik och måste spotta ut den. Suuuck... Aja.. Det enda som går ner är vätska och det är ju ändå det viktigaste.

På lördag händer det i alla fall nått kul, har bjudit hem lite schyssta typer. Längtar som fan, vill bara bli full å glömma all skit. Ja det vill jag faktiskt. Orkar inte bry mig om vad jag skriver här längre, jag e för fan människa ingen jävla jesus. Så ni som tycker "aaah men det e inte så smart att du skriver det där på din blogg å bla bla bla..." Jag lovar, chefen är också full nån gång, även du som läser detta och inprincip resten av världens befolkning (förutom nykterister då).

Där satt den.
SCHHAAABAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEM.
In your face.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar