2012-02-12 kl 18:53

Asså jag e så jävla trött på alla idioter som lovar å lovar å så håller de aldrig något i alla fall. SLUTA LOVA SAKER DÅ FÖR FAN. Å nu snackar vi inte bara en person utan typ 5 pers har svikit mig senaste dagarna. Är så jävla trött på det. Tur att jag har några riktiga vänner i alla fall, hade typ flyttat ut i skogen med mina hundar annars å levt i total ensamhet, för ingen verkar ju bry sig ändå.

Problemet med dagens samhälle är att alla är så jävla egotrippade att jag bara vill spy. Ja, jag är också ett STORT EGO, MEN jag ser oftast till andra människor i första hand. Om jag lovar något håller jag det ALLTID. Min huvudregel är att jag ska vara mot folk så som jag vill att de skall vara mot mig. Jag vill inte ha folk som ljuger mig rakt upp i ansiktet omkring mig, därför ljuger jag inte för andra (om det inte är en vit lögn för att skydda någon). Varför ska det vara så jävla svårt att visa sina medmänniskor kärlek och respekt?! Det är verkligen så himla främmande för mig hur man ens kan bete sig såhär överhuvudtaget.

Hade jag släppt lös mitt ego totalt då kan jag säga med en gång att det inte hade slutat bra för någon, inte ens för mig själv.

Orkar inte ens bry mig mer, nu ska jag gå å skita i alla andra, som alla andra gör mot mig.
Hejdå.

2 kommentarer:

  1. Finfin blogg :) Vill du ha lite inspo i form av bilder eller tips på olika och annorlunda webshoppar kika då in hos mig ! :)

    SvaraRadera