2011-08-30 kl 11:36

Ooooohaaayyoooooo!!! *börjar göra morgongymnastik som Sumomo i Chobits och blåser i min visselpipa* Hehe... Call me a freak CÖÖÖZ AJ ÄÄÄÄM!

Happ... Senaste nytt då. Har bestämt mig för att dissa dealerjobbet efter en diskussion med min sambo.

1. Jag får inte betalat för att sitta i flera timmar och blanda kort (utbildningen alltså)
2. Jag har inte skrivit under några papper?! Jäävligt konstigt tycker jag då man brukar göra det första dagen.
3. Jag har inte lust att bråka med fyllon eftersom allt jag skulle säga till dem skulle gå in genom ena örat å ut genom det andra.

Mina söta nuna passar nog bättre bakom en kassadisk i någon überkawaii liten butik nånstans.

Yay! Min utbildning börjar denna veckan! Tänk att få sitta och jobba i fotoprogram och få högskolepoäng för det! MISA HAAAPPPIII!!!

Nu skall jag till IKEA. Bajs. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar