2011-08-12 kl 22:48

Jag har tänkt på en sak. Egentligen... Varför i helvete ska jag göra den där operationen för?! Jag blir ju inte en bättre männsika?! Å dessutom är det ju faktiskt 55.000 kr vi pratar om och jag är livrädd för att bli opererad. Nästan så jag börjar hyperventilera av bara tanken. Jag kan inte sova på nätterna och jag har panik. Jag erkänner - förhastad idé av superimpulsiv blåst brutta som svimmar av blodprov.

Alltså - Jag kommer nog inte att genomföra det. Jag är bra som jag är, seriöst, jag har allt jag önskar mig, vad mer kan jag behöva? En riktig semester kanske iofs. En resa, utomlands. Bara jag och min sambo. En bra bok, en drink och en solstol. Det är det enda jag kan komma på att jag faktiskt behöver. Annars har jag nästan allt jag drömt om redan vid 20 års ålder (!). Om en vecka ungefär fyller jag 21. Jag önskar mig egentligen ingenting förutom presentkort på IKEA eftersom det är en sånn sak som kommer att komma till användning förr eller senare.

Jag vet att ni kanske tycker jag är wierd och schizo, men vet ni vad? I don't give a fuck. Jag är som jag är.

Jag hoppas jag får Black Jack jobbet, jag kommer charma varenda jävel att spela tills de har noll kronor kvar på kontot. That's GIRL POWER and I LIKE IT. 

SUCK ON THAT.

1 kommentar:

  1. Du gör alldeles rätt i att skippa operationen hun <3 Vet att du velat göra den ett tag nu men det finns viktigare saker. Puss

    SvaraRadera