2011-08-24 kl 20:39

Jag kan knappt fatta hur sjukt jävla bra mitt liv är egentligen. Jag har en underbar sambo, två super söta vovvar, massa skor och väskor och en superfin lägenhet. Ja, jag lever i en dröm. Jag kan göra det jag gillar mest när jag vill - träna. Helt enkelt fantastiskt. Klart att det finns saker jag längtar till fortfarande, så som att en dag ploppa ut en liten miniatyr av mig själv och kanske köpa ett hus vid havet. Men, trots allt, fast än jag bara är 21 år gammal så känns det som att det här bara är början på en riktigt framgångsrik karriär. Ok tänker säkert du, vaddå karriär?! Du har ju typ inte ens en färdig universitetsutbildning eller ett heltidsjobb. När för vet du vad. Jag behöver inga jävla sketjobb där jag blir utnyttjad. Jag går min egen väg och jag har testat ALLT. Jag har gått på handels, jag har haft heltidsjobb på ett stort företag, sålt via telefon, värvat på stan, jobbat på hunddagis och praktiserat på Hemköp. Pengarna ligger inte i att sitta på ett kontor från 9-21. Det finns bara en lösning - starta eget å satsa STORT! Sen är det ju alltid bra att ha en ordentlig högskoleutbildning i bagaget. Men, har du en idé, TVEKA INTE!!!Jag har massvis av idéer, även om jag kanske inte genomför allihop så har jag ändå en hel del planer.

Späääännaannndeee....

Nu orkar jag inte skriva mer, min iPad stavar helt mongo så jag måste typ gå tillbaka å ändra 1000 gånger.

Bye bitches.

1 kommentar:

  1. Så ska det låta!!
    Men du glömde en liten liten detalj... du har världens bästa syster <3

    SvaraRadera