2011-08-18 kl 20:05

Idag är det "min" dag för idag fyller jaaag ååår. Jahapp. Inga paket, ingenting. Vafan e det här?! "Jag trodde inte du ville ha nått." (!!!!!)... Ursäkta?! KLART SOM FAN JAG VILL HA NÅTT, ANNARS ÄR DET JU BARA EN VANLIG JÄVLA SKETDAG PRECIS SOM ALLA ANDRA DAGAR!! Om du e fattig slå in en toarulle eller vad fan som helst, jag vill ha PAKET. :'/ Sämsta födelsedan ever.... Ba "du får fixa din egen mat, jag lägger golv.." (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)... NEJ JAG TÄNKER INTE FIXA FÖR JAG FYLLER ÅR OCH JAG SKA BLI MATAD OM JAG SÅ VILL.

Funderar på å tröstshoppa en present till mig själv. Vet att jag inte booorde. Det står mellan två väskor just nu. Den ena är lite billigare och den andra... Okej den kostar "några kronor" mer. Nej, jo... Jo... NEJ... JO!.. AAAH!! The life of a Shopaholic. Welcome to my world, the world of expensive bags and shoes, they will always make you feel like you're the most perfect girl in the world and they will never leave you.

Här är mina babys.


Marc by Marc Jacobs Classic Q Percy och Mulberry Small Polly Push Lock. GOSH!! Vill ha BÅDA! Men de skulle göra mig mååånga tusenlappar fattigare. :( Damn... Nån som har en miljon till övers? Jag lovar att spendera den VÄL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar