2011-08-12 kl 14:37

Bye "Bland mossa och blåbärsris" hello Angelica M. Nu kommer ni att kunna följa mitt liv i den här bloggen istället. Jag kommer inte att radera den gamla men jag kommer inte heller att uppdatera den.

This is more me, typ. Jag orkar inte leva kvar i alla gammal skit så ut med det gamla in med det nya! Den "nya" Angelica kommer att bli mer karriärsinriktad och mer "pushig" som jag var förr. Jag ska fan se till att det händer något. Jag kommer att pusha inte bara mig utan även DIG. Sitt inte bara på arslet å whina för things will not happen om du inte FÅR dem att hända, aiight??

I höst ska jag plugga webdesign, passa hundar, jobba deltid och träna sönder mig. Kommer bli bästa hösten EVER för jag kommer äntligen att få hålla på med det jag älskar allra mest. No more ugliness here comes dolly med blekta tänder och platina blondt hår.


BTW, välkommen till min nya blogg! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar