2011-08-10 kl 14:00

Den här bloggen kommer jag till att börja med bara ha för mig själv. En blogg där jag kan skriva mina innersta tankar utan att en enda jävel ska ha ett piss att säga till om. Just det, för det här är MIN blogg. Fatta.

Idag har jag inte gjort ett jota typ. Gått en promenad till havet, som vanligt. Går alltid en promenad om minst en timme varje dag. Sen ska jag gå till gymmet och köra spinning i en timme. Älskar gymmet, det är mitt heliga tempel. Jag vet att jag är stark och i gymmet känner jag mig hemma, jag är oövervinnerlig. Speciellt på spinningen. Det finns inte en brud som cyklar mer crazy än jag. Jag borde bli spinninginstruktör, utan tvekan.

Funderar på att gå till köket och fixa något å käka, det kurrar lite i magen.

TTYL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar