2011-11-02 kl 09:49

Wohoo! Nu har jag äntligen beställt hem lite stenar och stickers till mina julnaglar jag skall göra på vår pysseldag - andra advent!!! Det är tradition i vår familj, vi har minst en pysseldag varje jul. Åh, det ska bli så roligt! Jag hade tänkt köpa vanliga depend naglar, helst naturella utan fransk manikyr eller liknande, sedan måla med ett rött lack (måste köpa det, har inte något hemma), sedan klistra på lite stickers, typ snöflingor tomtar m.m och avsluta med röda och naturella kristaller i olika storlekar. Jag tror det kommer att bli sjukt snyggt, och dessutom mycket roligare att göra själv än att gå på salong! Grejjerna jag köpte nu räcker ju dessutom till flera jular eller om man vill göra till någon annan. Asbra, istället för att betala typ 800 kr för ett nytt sätt akrylnaglar som ändå inte blir som du tänkt dig!

I övrigt rullar livet på. Provjobbade på ett ställe i måndags, hoppas verkligen jag får jobbet! Jag kommer bli sjukt ledsen annars, jag gjorde verkligen allt. Berättar mer angående det senare beroende på om jag får det eller inte.

Här kommer en bild från vår Halloween-fest i lördags så ni inte bara får en massa text.


Jag orkar inte redigera den så ni får leva med att den är suddig och kantig.
Nu ska jag spela sims, you fuckers.

Bajs.
Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar