2011-10-24 kl 10:59

Suuuck... Jag önskar att jag inte bara gick hemma utan att jag hade ett jobb som jag verkligen älskade. Varför skall allt vara så förbaskat komplicerat. Jag vill inte sitta på ett kontor 24-7 och slita ihjäl mig med något jag inte tycker är kul. Jag vill arbeta med djur, för vi klickar liksom alltid. Det är nästan så jag skulle kunna kalla mig själv för en "djurviskare" för på något jävla vänster tycker jag bättre om att vara med djur än med människor. Det är mindre komplicerat och alltid rakt på sak.

Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan mina hundar. De är det bästa som har hänt mig och jag älskar varje sekund jag får tillbringa med dem. Att få jobba på ett hunddagis igen skulle vara det allra mest fantastiska som kunde hända mig. Att bara få mysa, promenera och leka hela dagarna är inte ett jobb för mig, det är den allra roligaste fritidssysslan! Jag skulle kunna gå upp 04:00 varje morgon för ett sånt jobb om det skulle vara så.

Nu ska jag iväg till arbetsförnedringen. Jag måste ha pengar. Ska sälja mitt Wii också å mitt DS i veckan också så jag har nått å leva på *snyft*.. Aja, jag har iaf två Xboxar kvar, min dator och min iPad.


... Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar