2011-10-06 kl 11:49

Jag HATAR cancer! Fyfan vad jag hatar det, asså seriöst?! Det tar så många människors liv helt i onödan och orsakar enormt mycket lidande - typ "Kommer mormor att överleva till julafton?"

Ännu en fantastisk människa har nu lämnat denna jord på grund av denna hemska jävla sjukdomen. Jag kan inte annat än sörja då jag dagligen använder hans skapelser. Jag är ägare till både iPhone, iPad och Mac och jag skulle ljuga om jag sa att de inte hade förändrat mina liv, för det har de, utan tvekan. Så, på sätt och vis har ju faktiskt Steve Jobs förändrat mitt liv.

Jag kom ihåg när jag skulle köpa min första Apple-pryl. Jag hade länge suktat efter den vita MacBooken och jag hade sommarjobbat så jag hade råd med den, men jag var snål och visste inte riktigt vad jag skulle få för pengarna eftersom jag aldrig hade använt Mac förut. Men, som den impulsiva människa jag är tog jag steget och köpte den. 13.000 kr fattigare lämnade jag Media Markt den dagen och jag ångrar mig inte en enda sekund. Det var mitt livs bästa köp.

Tack, Steve Jobs för de fantastiska underverk du delat med dig av till hela världen och jag hoppas att du förstår hur mycket du har betytt för oss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar