2011-11-25 kl 08:45

Jag är så jävla trött på folk, mind your own fuckin' business. Jag ska fan sluta använda internet. Näääe, men typ! Orkar inte med alla jävla viktigpettrar som baaah "aaahmmeeen kolla på mig jag är SÅÅÅÅ mycket bättre än dig!!!".

Jag borde bli undeklädes modell, för till skillnad från er andra som håller på å klankar ner på mig har jag iaf tight kropp med noll celluliter. Jag ska fan bli det, va på framsidan av slitz typ, utan att ha opererat mig eller retuscherat något. SUCK ON THAT ni avundsjuka as.

Idag ska jag shoppa för pengar jag inte har och imorrn ska jag supa och bli packad så jag kan slippa tänka på alla griniga folk därute.

Jag är glad för den jag är och jag vägrar ta skit, men ibland blir jag bara så jävla förbannad!

Hejdå, nu ska jag duscha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar