2011-11-23 kl 21:49

Yaaaooo people! Behövde skriva av mig lite...

Fuck meeee, jag hatar mitt huvuuuud å alla onda tankar. Booooort. Jag är ju värsta devil inuti, men typ sockersöt på utsidan. Ni som inte känner mig har inte en jävla aning men jag kan säga som såhär, jag är inte så söt som jag ser ut, jag är definitivt inte perfekt - det är totalt kaos inuti. Jag vet inte ens vart jag ska börja.

I helgen ere fäääst. Då ska jag dricka. Det var längesen, vi får se hur det går....

ARGGHHH... Jag vill skriva så mycket men det kan komma ut så fel, damn, jag vågar inte! Jag orkar inte ta konsekvenserna av att ha publicerat något här som sedan läses av fel person och som triggar igång nått. Not najjs.

Så.. Jag antar att ni får nöja er med ännu ett cp-inlägg.

Love ya <3
Kisses

2 kommentarer:

  1. åhh det var evigheter sen jag var inne på din blogg <3<3 jag älskar dig från tippen av det längsta hårstrået på mitt huvud, ända ner till min största fetaste stortå <3
    Det är så mysigt att vara hos dig, jag mår otroligt bra sedan vår dag igår och att sova hos er är det bästa!
    Jag säger det alldeles för sällan, det finns verkligen inte någon syster som är så go som du!
    <3

    SvaraRadera
  2. och måste tillägga att denna bloggen är så sjukt snygg och stilren! jag tror jag sa det innan kanske, men den är skitsnygg med de ljusa färgerna, och profilbilden och så!!!
    hihi kram <3<3

    SvaraRadera