2011-11-22 kl 08:43

Det är faktiskt jävligt skönt att inte känna det där bloggtvånget som jag antar att många andra därute gör. Jag har börjat dra ner på mitt facebookande, bloggläsande m.m eftersom det ju faktiskt finns en RIKTIG värld därute som bara väntar på att få utforskas så jag tar hellre mitt pick och pack till stallet och rider i skogen i 2 timmar än å sitta vid facebook å ba "OMG EN NY HÄNDELSE!!!!"... X_x....

Happ... Inget nytt på jobbfronten heller. Känns som att jag väntat i 1000 år på att de ska ringa från de ställena jag vart på intervju på. ÅÅååååhhhHH!! Ring då! Jag hatar att vänta! Tänk om jag inte får jobben liksom. Då vill jag hellre veta det nu på en gång så att jag kan gå vidare i mitt liv. Men men... Det e bara att le, se glad ut och låtsas att livet leker, som jag brukar göra. (Kill me...)

Idag ska jag inte göra ett skit förutom att tvätta som jag håller på med nu, och bodypump ikväll. Hade jag levt på medeltiden hade jag lätt klätt ut mig till kille och blivit riddare. Fuck being a girl.

Det suger att vår stationära inte klarar Battlefield 3. Gud ge mig pengar, jag måste SPPPeeehhhlllaaahhh!!

Okajj, jah ska skärpa majj.
Hajj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar