2012-01-01 kl 22:31

Okej nu kommer jag ihåg varför jag slutade göra collage i picasa... Jävla bildfanskap! Orkar inteee. Typ man har sparat massa bilder på datorn som vägrar importeras till picasa hur mycket man än försöker. Fick bli i paint tillslut. I löve paint.
Så här har ni då några av mina senaste inköp. Jag äger allt i collaget utom brillorna och klänningen (har en liknande från Zara, lite mer beigeaktig, men hittade den inte på google nu när jag skulle göra collaget). Skorna är påväg hem till mig just nu och koftan likaså. Iiiih! Har även klickat hem en snygg stickad oversize t-shirt och en randig kjol i alla möjliga färger, från H&M.

I övrigt hade jag en bra nyår förutom min fuckade mage.

Så här såg jag ut i natt.


Nytt år = nya tag! Ska försöka börja blogga igen, tror jag. Har gjort en lista över mina mål för 2012, men dem tar vi imorrn, nu ska jag nana. Ska upp 04.00 å jobba.

Tjoo!

1 kommentar:

  1. Åhh fin du var på nyår <3<3

    Haha vet du det roliga är att Malin köpte den koftan i helgen också när vi va i Växjö, just den gröna :P den är superfin!

    Kraaaaam puss saknar dig syster <3<3<3<3

    SvaraRadera